// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post
Hello everyone xx!!
Saturday 4 February 2012 | 19:37 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum and Hello gais.Okay harini entry saya agak merepek.Evelibadi healthy?Healthy?Tenang hati saya mendengar jawapan itu :D Okay.A long time I not make a new entry.I was so rerindu-rindu dengan blog ni.Pftttt.Korang rindu Jihah tak?K mestilah rindu kan?kan?kan?Allhamdulillah saya sihat aja.Saya amat mengantuk dari semalam.Tadi pagi pergi sekolah... Petang macam nak tidur,tapi bila nampak komputer aja,rasa dah nak bukak.Pastu bila bukak komputer mata asyik tak lekang aje nak mengadap komputer.Tapi nasib baik ade orang suruh tutup komputer and saya pun tutup lah.Hehe.Alaaaaa... Kalau korang pun same jugak kan.Cakap orang,dia pun sama :>  Saya suka baca blog Kak Aida Beelicious *Ktiada kaitan langsung* How's uolls?Evelibadi sihat?Evelibadi happy?Evelibadi banyak homework?Mestilah banyak.Serves you right!Eleh,aku pun sama banyak homework.Cakap orang.Podahhh -..- Siapa yg tak ada homework tu,meh sini aku belasah-belasah dia.*ayat kurang diajar* Siapa dah banyak kawan?Ksaya dah banyak kawan.Tapi takberapa banyaklah.Lol.Saya ada kawan nama Sabrina.Dia omeiy sangat :>  Okay saya jeles.Okay Beast ade lagu baru.Yeayyy!! *happy,happy and happy* Gikwang is so handsome and handsome.Okay tu je entry harini.Idea tak muncul-muncul.Okay bye bye :)