// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sunday 22 January 2012 | 09:26 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum&Hello.Okay.Setelah 17hari aku tak update blogggg.Aku rindu dengan blog nii,rindu sesangat.Tapi sekarang kan dah musim sekolah,so jaranglah nak update blog.Kadang-kadang teringin nak post entry pastu tetibe idea hilang.Tu yg malas dah sekarang.Macam nak Delete jeh blog niii.Senang ceritaaaa....Tapi ada kalanya aku nak share jugak cerita dekat korang.Okay okay dah.Sekarang dekat sekolah aku ade kawan baru,nama dia Sabrina.Dia jadi Ajk Keceriaan Kelas.Aku dah angkat tangan dah.Excited gile nak jadi Ajk Keceriaan Kelas.Tapi cikgu dah pilih Sabrina,takpelah....  Masa hari Koko,dapat jumpe orang hensem.Se-hensem hensem lahhh.Dia jadi pengerusi rumah sukan aku.Yeahhhh!!Jangan cakap aku gatal k.Aku minat bukannye aku suka dia... Sekarang skins aku dah tukar en?Terbaikkkk !! *tiru tagline BoboiBoy*HuhaHuha  Aku balik sekolah terus pergi komputer tengok adik main American Tow Truck.Best!! Masa pergi sekolah asyik kene duduk dekat Dataran Damai jeh.Hampir bosan aku --' Aku rasa rindu dengan kengkawan dekat sekolah rendah.Hampir kesemua kot.Kot?Haha xD Semalam sekolah aku ade buat Merentas Desa.Aku tak pergi sebab baru baik demam.Lagipun,hari Sabtu tu ade Darjah Khas.Rugi gileee aku tak pergiii.... Bestnyeee..... Watlek lah Jihah.Tahun depan kan ade.Ade lagi ke?Lulz.Setiap hari baju aku ronyok.Biaselah tak pandai jaga baju.K ahhh.Sampai sini jeh entry untuk harini.Hope korang suka baca :D

22/01/2012?Happy Birthday Nur Alissa a.k.a. Lisa.May Allah bless youu :3 Banyak dapat hadiah tak?