// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
New Look guys!!
Thursday 29 December 2011 | 22:41 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum and hello to my readers.Okay.Back to the topic.Nampak perubahan tak?Nampak.Oh I see.Lawa kan?Lawa kan?Mestilah lawa.Thanks to Faqihah sebab buat skins nih.I love your more!!Muahh!! *poyo ajeh* Okay.Aku jeles dengan budak yang dapat tengok konsert Gayo Daejun live!!Jelly gilee.Ye lah.Kalau aku nak tengok pon,dye sekat-sekat.Lol Nyampah I.Mintak-mintak ade dekat Kbs World.More than you imagine.Haha.Siap bagi trademark channel tuh lagi.Lol.Okay.Headers dah cukup lawa.So,Jihah nak ubah lagi lawa.Pastu,Jihah nak letak apa-apa dekat belah kanan.So,bagi Jihah cadangan nak buat bende apa.Hehe.Jihah sebenarnya malas nak buat stuff.. But Jihah suke cari cari gamabr or background.Kalau tak suke,boleh masuk jamban sane.Hehehe (Y) Template nih senang nak handle.Nak buat apa-pon suka hati.Hehehe :3 Hado aku kesah?Lol.Takde lah.Main-mian jeh.Korang paham ke apa yg aku cakap?Lol Kalau tak paham,tak payah bace.Aku mmg merapu.Siape tengok Tentang Dhia tadi?Your hands up!!Okay.Aku macam nak nangis tadi.But control lah dah lah ade mak dengan akak.Nanti diaorang cakap kau nih overexcited sangat tuh apehal?  Mase hari tuh aku ade ambik gambar.But semua tak lawa.Betul aku cakap eh.Walaupun kauorang cakap lawa.Aku tak setuju (Y)  Ni ah.Aku upload satu gambar jeh.Nih yang paling Kewl.Hehehe ;3



And mase hari tuh aku,kakak aku,adik aku,pakcik aku and Kak Lin pergi Danga Bay mase tengah malam.Sebelum pergi Danga Bay,aku pergi tengok wayang.Cer-teka cerite apa?Cerita Suatu Malam Kubur Berasap.Alif Ba Ta.Kelakar -,- Jalan-jalan dekat Danga Bay pastu ambik gambar.Hehe ;3 Muke aku cam apeh -,- K sampai sini jeh sebab aku nak nengok Dream Team.Yoseob hado.Aku bagi sikit jeh gambar mase pergi Danga Bay.Non-edit




Kan?Kan?Kan?Tengok muke aku paling selebet.Lol

Mase 27/12 hari jadi Taecyeon.So Happy Birthday To Taecyeon.