// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
I'm very sad
Monday 26 December 2011 | 17:42 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum and hello to my readers.Apa khabaq?Saya?Allhamdulillah sihat.Hehe.Okay,back to the topic please!!Okay.I'm very saddd.Nak tahu kenapa?Mana boleh bagitahu.Tak boleh sama sekali.Hehe.Kite ambik tahu pasal diri kite sendiri.Awak ambik tahu pasal diri awak sendiri lah.Lol.Okay.Aku sedih bila teringatkan kawan-kawan aku.Agaknye dye ingat aku lagi takk?Syukur kalau dia ingat.Tapi aku suruh dye online pon,dye takmau.Apa nak jadi~~Dulu kitaorang kalau nak pergi tandas,mesti sama-sama.Kalau pergi kantin kadang-kadang mesti sama-sama.Kalau aku nak jumpe dia pon,belum tentu aku boleh cakap dengan dia.Aku memang tak patut jadi kawan dia.Aku nih bukan bestie forever dia pon.Cume kawan biase.Tapi aku dah anggap dia sebagai truly Bff.Okay.Bagi dia nih aku mmg kawan biase *lap air mata* Aku sedih sangat.Cubelah aku dapat kawan yg dpaat mengerti perasaan aku,kalau pergi mana-mana mesti sama-sama.Okay.Allhamdulillah lah kalau dapat.Aku tahu dia dah ade pokwe.And dye selalu berkepit dengan pokwe dye/msg.Okay.Aku spaham.Kau kan dah ade pokwe.Habeh tuh,kalau dekat sekolah asyik tanye pasal pokwe dia aje.Tu yg aku nyamapah gile.Dulu kite sama-sama pegang tangan bile pergi kantin.Sekarang nih,satu hari pon takde.Aku cube mengerti perasaan kau.Tapi kau yg tak paham perasaan aku.Sekarang aku nak suruh kau online pon,belum tentu kau akan online.Biaselah kalau dah ade pokwe mesti  perangai macam gitu.Aku taknak cerita pasal dia lagi!Stop Ittt!!!Kalau Truly Bff mesti tahu masalah kite,kalau nak pergi mana-mana mesti sama-sama.Itu dekat sekolah je tau!!Bukan dekat rumah...Sekarang kau ada kawan baru yg kau selalu buat macam kuli kau.Penyuruh ask pokwe.Itu namanya kawan?No No No.Memang salah.Bagi kauorang macam mane pulak?Pikirkanlah~Kalau dia terbaca,sedarkanlah diri kau.Aku rase dye memang tak bace sebab dye tak pedulikan aku and dah tak anggap aku sebagai kawan dia.Kalau aku boring,aku akan selubungaku punye badan and pura-pura tidur.Tapi rupe-rupenya aku nangis.Muahaha :3

Aku selalu dengar lagu I Wish You Were Here bila aku teringatkan or tengok video pasal kawan aku.Tskk Tskk :3