// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Happy Birthday Flaming Minho! xx
Friday 9 December 2011 | 22:01 | 0 Sweet Cupcake
Assalamualaikum and hello to my readers.Sihat semua?Allhamdullilah kalau sihat.Hihi.Hari nih hari ape ehh?9/12 kann?Hihi.Korang ingat?Mesti tk ingat.Haha.Suke makan belacan banyak,tulah sebab lupe.Lulz.Hari nih kan hari jadi Flaming Minho.Ingat tak ingat?Mesti sekarang semua dah ingat.#IWishThat I can meet Minho and Gikwang In Johor Bahru!Caiyokkk.Te-tibe pulak buat hastags dekat blog pulakk.Hihi :-) Okay.So,Jihah nak bagi gambar dye yg comel lote!

Blurr :3







You so sexy!







Minho <3