// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
I'm back.Luls
Monday 14 November 2011 | 11:40 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum and hello to my readers.Sihat?Kalau sihat baguslahh.Jihah nihh dah lah demam.Demam pon boleh lagi update blog.Kekeke :3 Dah lame tk update blog nihh.Terase rindu pulokkk.*HewHewHew*Jihah nihh kalau nk update blog.Mesti ade masalah.Heee >,< Sekarang,semua cerite pasal Greyson Chance.Mase tuhh kan dye dtang dekat Malaysia.Handsome wuuuu!Terbeliak mate aku tengok dyee.Ramai tulis status pasal dye.Jihah pon nk jugokk.Mase Aim minggu lepas.Dye nyanyi dengan Najwa.Jihah jelly dengan Najwa.Sekarang Greyson dekat Singapore rite?Okay.Tukar topikk okayy~Jealous :P Korang tengok Sukan Sea tkk?Kenelah tengokk.Baru ade semangat Malaysia.Malaysia nombor 5 wuuu!Greyson handsome,suara sedap.But,Gikwang my first and first Boyfiee~

Gikwang,Gikwang,Gikwang.Muah Muah Muahh.Heee >.< Malu malu :3



 Jeles wuu tengok gambar nihh.Siape berpeluk-peluk lagii.Bukan mahram.Untungnye jadi dye.Boleh peluk dyyee.HikHik.*hentak kaki*Kbyeee blogger.Want bathe.But,Jihah still wangi lagii.Luls :P