// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Dah habes upsr!Jyeahh
Thursday 15 September 2011 | 22:31 | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum chingu,Hihi,dah berape lame aku tak update blog?seminggu.#haha.Salah,dah 1 bulan aku tak update.Aku malas nak update sebab aku asyik melayan twitter and facebook jehh.Sampai terlupe,blog pon aku adee.Okayy,tukar topikk.Jyeahh!Hari nihh aku sangat happy sebab akudahmerdeka#dahhabesupsr.Yahoo!So,jihah boleh enjoy-enjoy lahh nihhh.Tadi masee nak jawab bahase inggeris ketas2,Tangan aku mengigil-gigil.Tak tahu kenape.Ataupon,tak pernah periksa.Haha.Ujian aptitud lagi lahh,hentam keromo  jehh XDD.Lepas dah sudah ujian uptitud,aku dengan kelas aku pergi kantin sebab cikgu nak bagi taklimat sedikit.Hihi.Tetibe,diaorang tepuk tangan kat kelas kitorang.Kitorang senyum jehh.Diaorang tepuk tangan sebab ujian uptitud kan habis pukul 4.00,tapi diaorang habes,dalam setengah jam jehh.Betape pandainye diaorang.Soalan dah lah susah and mencabar minda.Jihah balik rumah jehh,dah menghadap komputer dahh.Dah tak tahan asyik bace buku jehh,nak bukak facebook pulakk.Omo,IMY Fifie,Nik so much.Dah lame tak wtw dengan diaorang,terase rindu pulakk.Berdebar hatiku menunngu diaorang online#jiwangnampak.Balik-balik terus wtw dengan ain.Klah,tu jihah nak cakap malam nihh.