// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
thanks to my followers
Wednesday 17 August 2011 | 17:23 | 1 Sweet Cupcake
my followers<3,i hope my followers prayer for me for upsr!chaiyok

assalamualaikum chingu,Heheee.i have no idea in this post.#cehhhh berbahasa inggeris pulakk.terima kasih yang sudahh follow blog jihah.Most thanks to my followers.jihah sekarang malas nak update blog sebab ingat facebook jee.#takdekerja okayyy fine!upsr makin dekatt.so,banyak-banyak lahh ye bace buku.pastu,kite enjoy lahh puas-puass.#betol-betol-betol.Hehe . thanks to aica sebab dah follow blog yang buruk nihhh,tak lupa jugak followers yang dah follow blog jihah.klah,baiii.