// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


| Newer Post
aku ponteng sekolahh
Monday 16 May 2011 | 10:35 | 0 Sweet Cupcake
hello holla.da lame aku tak bukak blog aku.hmmmmm.hari ni aku tak sekola sbb aku penat.nak tahu aku penat sebab ape? aku penat sbb aku pergi motivasi 3hari 2 malam kat KOTA TINGGI je.hari pertame smpai,terus sembahyang lepastu,kne mkan.da la mkan pukol 6 .bukan 6pagi ea.lpas sembahyang Isyak je terus duduk kat dlam dewan. yg pling xbestnye,kitorang kne buat kumpulan ikot nombor.aku dapat nombor 4.nme kumpulannye GUNTING. pelik kan?kawan aku,aqila dapat nombor 9.mula2,kitorang kene kenal same kenal dlu dngn kumpulan kitorang.pukol 12 baru kitorang tido.kat dlam blik kitorang,bersepah gilerrr.banyak sampah termasoklah sampah jajan.aku dengan kwan aku asyik berborak je.pukul 2.50 pagi  baru kitorang tido.Hari kedua pulak,kene bngon pukol  5.30 pagi.lepas sembahyang subuh ,kne bersenam dengan abng fasilitator yg handsome.lepas bersenam je,terus makan.yg paling boring,asyik pergi DEWAN je.dengar ceramah smpai pukol 12.pastu sambung balik ceramahnye,aku mengantok je sebab malam tak cukup tidur. kitorang kene bersenam laaa macam biasa.then, pergi dewan dengar ceramah.smpai laa pukul 1,makan,dan bersiap untuk balik rumah.